2015/11/14

SPOTŘEBOVANÉ PRODUKTY V.

Krásný den Vám všem,
po dlouhé době Vám přináším článek s mými spotřebovanými produkty za poslední dobu. Mám jich doma opravdu spoustu, ale dnes Vám ukážu jen některé z nich. Ostatní uvidíte v dalším článku. :-)


Schauma šampon Keratin Strong
Pantene šampon Aqua Light
Nejdříve začnu šampony. Pantene Aqua Light jsem používala celé léto a skvěle mi vyhovoval. Měl krásnou vůni a vlasy se po něm tolik nemastili. Šampon od Schaumy vlasy hezky uhladil a vypadaly po umytí krásně. Další den už ale byly mastné a musela jsem je umýt znovu.

Miss Sporty So Clear korektor
Miss Sporty So Perfect Stay
Tyto korektory mám doma dlouhou dobu a už je nepoužívám, proto jsem se rozhodla že je na čase je vyhodit. Oba mi přišly svými vlastnostmi i funkčností stejné. Drobné nedostatky na pleti zakryly, ale poslední dobou dávám raději přednost tekutým korektorům.

Mixa micelární voda Optimal Tolerance
L´oréal Paris micelární voda Sublime Soft
Pokud bych měla porovnat tyto dvě micelární vody, určitě bych si příště znovu vybrala tu od Mixy. Lépe odličuje a je příjemnější na pleti. Když porovnám množství a cenu, tak se také určitě vyplatí koupit ji, protože jedno balení obsahuje 400ml a stojí kolem 160 Kč. Zatímco ta od L´oréal má pouze 200ml a seženete ji v obchodech za cenu, která se pohybuje kolem 130 Kč.

Elite Models Paris Baby
Playboy Play It Lovely
Parfémy ve spotřebovaných produktech moc často neuvidíte, protože jich mám doma spoustu a trvá mi dlouho než nějaký celý vypotřebuji. Tentokrát tu ale mám hned dva. Jeden můj nejoblíbenější Paris Baby, který mám doma ještě jeden, ale ten mi už také bohužel dochází. V nejbližší době si určitě pořídím další.
Druhý je parfém Play It Lovely od Playboye, který měl také krásnou vůni. Jen nevydržel vonět tak dlouho jako již zmiňovaný Paris Baby.

Herbavera Konopný krém s včelím voskem a glycerinem
Tento krém mám doma už nějakou dobu. Koupila jsem si ho, protože mě trápila suchá a citlivá pokožka. Proto jsem si chtěla pořídit nějaký přírodní krém, který by tento problém mohl zmírnit. Po nanesení na kůži se mi ale udělala vyrážka a navíc mi vadila i jeho intenzivní vůně.

Dermacol Bambi Black dlouhotrvající oční linky
Linky jsem si ze začátku zamilovala. Díky tomu že jsou ve fixe se krásně a jednoduše nanášeli. Bohužel po nějakém čase se hrot linek začal ohýbat a špatně se s ním manipulovalo. Proto jsem vršek hrotu zastřihla a používala je dál. Po pár použití se to samé stalo znovu a proto jsem se rozhodla že si raději pořídím nové.

To bylo pro dnešní článek vše. Někdy v budoucnu Vám ukážu další část mých spotřebovaných produktů, protože jich mám doma hned několik. :-)

Denisa

5 komentářů:

  1. Tobě to jde.. :) Korektory od Miss Sporty mi nesedí vůbec, ale třeba makeupy ano!! Některé mám i docela ráda. A jejich voděodolné linky jsou skvělé a i některé stíny: Jsou pěkně pigmentované a výdrž taky není k zahození.. :) A z té zebří řady mám ten tenký fix a migro tužku a jumbo tužku a mám je ráda všechny!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Makeup od Miss Sporty jsem zatím ještě nezkoušela. :) Ale laky mají výborné. :)
      Denisa

      Vymazat
  2. Vidím, že i ty máš stejnou zkušenost s linkami Dermacol... ze začátku kreslily skvěle, pak se hrot ohnul a roztřepil a nakonec mi z celého fixu úplně vypadl! Jinak s ostatními výrobky, co jsi spotřebovala zkušenost nemám, ani jeden z výrobků jsem ještě neměla.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem u více blogerek že se jim s linkami stalo to samé. Je to škoda, protože ze začáku byly skvělé. :)
      Denisa

      Vymazat
  3. Super tipy. Díky za ně. Já mám teď velmi pozitivní zkušenost s produkty z CBD, tedy kanabinoidu, který nemá psychoaktivní účinky. Takže vás jednoduše řečeno nezhulí. Zkoušela jsem olej, ale ten mě nechutná. Stejně jako jsem nikdy nepozřela rybí, tak ani ten konopný není nic pro mě. Ale ty kapsle to je pohoda. Takové vitamíny, co každý večer užívám. :) Navíc má firma Cibdol i super beauty řadu, takže přemýšlím, že s další várkou kapslí si u nich objednám i nějaké krémíky. :)

    OdpovědětVymazat