2015/10/28

KDE LEVNĚ NAKOUPIT - OBCHOD PEPCO

Krásný den Vám všem,
pokud tento blog sledujete delší dobu, tak určitě víte, že obchod Pepco je jeden z mých nejoblíbenějších. Můžete v něm najít úplně vše - doplňky do bytu, šperky, oblečení, kancelářské potřeby a mnoho dalších věcí za velmi nízké ceny. V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat co vše jsem si v tomto obchodě koupila já. Některé fotky jste už mohli vidět v předchozích článcích v nákupech, ale i tak je sem dám znovu, abych Vám ukázala úplně všechno co doma z tohoto obchodu mám. K fotkám Vám také napíšu jak jsem s věcmi spokojená, abyste věděli jestli se vyplatí si je koupit nebo ne. :-)

Nejdříve začnu doplňky, které tam nakupuji nejraději a vždy si musím nějaký nový pořídit. Náušnice v Pepcu seženete opravdu za pár korun. Ceny se pohybují kolem 50 Kč za větší set a nebo 30 Kč za menší. Většinou můžete narazit i na slevy a to Vás potom vyjdou skoro o polovinu levněji. S kvalitou náušnic jsem velmi spokojená - nevypadávají z nich kamínky a nečernají.
Náušnice 29 Kč, 19 Kč, 29 Kč

Náhrdelník jsem měla na sobě jen jednou a také jsem s ním zatím spokojená. U náramku se mi bohužel hned rozbilo zapínání, takže ho budu muset vyměnit za jiné. 
Náhrdelník 89 Kč, Náramek 49 Kč,

Tento řetízek s náušnicemi mě zaujal hned na první pohled svým jednoduchým vzhledem a samozřejmě také jako vše ostatní nízkou cenou. Bohužel ale hned po pár nošení začal dost černat, takže bych si ho znovu už nekoupila.
Pozlacený řetízek s náušnicemi 89 Kč

Kabelku jsem si také hned zamilovala. Při jejím bližším prozkoumání jsem ale zjistila, že se černá barva na kraji kabelky začíná odlupovat, což sice na první pohled není vidět, ale i tak mi to trochu vadí.
Kabelka 179 Kč

V obchodě najdete také spoustu oblečení a bot, které jsou bohužel vždy v malé velikosti a ještě jsem nenarazila na takové, které by mi byly. Jediné co jsem si z bot pořídila, jsou žabky, které jsou pohodlné a nosila jsem je celé letošní léto. Potom také bačkory, které nohy krásně zahřejí.

Ponožky do balerín seženete v různých barvách a vzorech za 12 Kč za pár.
Žabky 29 Kč, Ponožky do balerín 12 Kč/pár, Bačkory 89 Kč

Největší část obchodu patří dekoracím do bytu, kterých zde najdete opravdu mnoho. Myslím si, že jsou velice povedené jak jsou kvalitou tak i provedením.
Košíčky 119 Kč/ks

V obchodě seženete také spoustu věcí do koupelny a do kuchyně.
Hrnky 25 Kč/ks, Talíř 79 Kč, Miska 49 Kč, Cukřenka 49 Kč, Nádoba na mléko 49 Kč

To je pro dnešní článek vše. Do komentářů mi můžete napsat jestli tento obchod také znáte. :-)

Denisa

11 komentářů:

  1. Pěkné moc taky odtamtud máme pár věciček ;)
    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám Pepco strašně ráda na dekorace a pomůcky do školy, především lepítka a korekční pásky. Ale také tam kupuji ponožky do balerín. :)

    www.dendyss.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee hned bych si klidne neco poridila.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, zvu tě na halloweenskou giveaway http://life-babylove.blogspot.cz/2015/10/halloweenska-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  5. V Pepco letáku si vždycky vyberu spoustu věcí, moc ráda tam nakupuji. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda docela dost často nakupuji v takovýchto obchodech, kde se dá nakoupit za levno, ale je to pro mne časově ubíjející a nemám na to mnohdy moc času. Proto dost často vyhledávám online řešení a jedním mým obřím pomocníkem, při tomto online hledání je onlinesekac , tak se třeba také mrkni.

    OdpovědětVymazat
  7. No, já třeba docela dost levně nakupuji v tomto online obchodě s kancelářskými a jinými potřebami. Velice si s tím vystačím a mají tam prakticky vše, co jak doma na homeoffice, tak i doma normálně využiji:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, děkuji moc za super nápady na to, kde levně nakoupit. Já docela dost využívám služeb této stránky <a href="https://www.mujletak.cz>zde</a> a to hlavně díky jejich vymoženosti vidět veškeré slevové letáky, které jsou zrovna na to dané aktuální období. To tuto stránku dělá a posouvá na jednu z mých prakticky nejnavštěvovanější, protože kdo by nechtěl kupovat za levno, že ?:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Do Pepca chodíme pravidelně. Nechodí nám papírové letáky, takže jejich aktuální akce sleduju přes web. Nejradší mám www.mujletak.cz, kde jsou vždy nahrané aktuální verze akčních letáků. Posledních pár měsíců tam jezdíme výhradně pro dětskou módu, ale to by se mělo od tohoto pondělí změnit. Takže konečně provětrám i svůj šatník :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to já třeba hodně často nakupuji veškeré ty věci z této stránky zde a to hlavně z toho důvodu, že je to opravdu docela dost levné a myslím si, že to je asi to nejdůležitější na tom, pokud člověk nechce nějak utratit raketu :D Ale tak, každý je trochu jiný, že.

    OdpovědětVymazat