2015/08/14

MOJE PÉČE O VLASY (MY HAIR CARE ROUTINE)

Ahoj všichni,
v dnešním článku bych Vám chtěla ukázat jak pečuji o své vlasy a jaké přípravky na ně poslední dobou používám. Vždy jsem toužila po dlouhých krásných vlasech, nikdy mi ale nevyrostly dál než po lopatky. Jak jsem docílila toho aby mi rostly rychleji si můžete přečíst v celém článku. :-)

Bohužel nemám žádnou aktuální fotku mých vlasů, tak alespoň přidávám tuto, která je asi tři měsíce stará. Teď mám vlasy ještě o kousek delší, zhruba k loktům.

Po špatných zkušenostech ke kadeřnici nechodím a vlasy si stříhám a barvím sama doma. Většinou jednou za čtvrt roku zastřihnu roztřepené konečky a jednou za měsíc dobarvím odrostlé vlasy. K barvení používám už dlouhou dobu barvu Color Mask od Schwarzkopf v nejsvětlejším odstínu 1010. Používám jí především kvůli její snadné aplikaci, protože se nanáší úplně stejně jednoduše jako maska na vlasy.

Poslední dobou používám nejčastěji tyto tři šampony. Vlasy si myji většinou každý druhý den. Používám k tomu šampon Pantene Aqua Light, který je skvělý v tom, že ho stačí opravdu málo a vlasy krásně umyje. Navíc nádherně voní. Head&Shoulders jsem používala na lupy, kterých mě po pár použití hned zbavil. Posledním šamponem Schauma Silver Reflex si myji vlasy většinou jednou za týden a po tom, co si je nabarvím. Dodá jim krásnou platinovou barvu a odstraní nežádoucí žluté tóny.

Protože mám poměrně dost vysušené konečky, používám po každém mytí nějakou masku na vlasy. Tyto dvě jsou mé nejoblíbenější. Stojí pár korun a odvedou skvělou práci. Maska Latte od Kallos vlasy krásně hydratuje a nádherně voní. Balea Glossy Blond používám místo kondicionéru, protože jsou po ní vlasy hezky hladké a jdou dobře rozčesat.

Po umytí používám na vlhké vlasy některý z těchto olejů. Krásně zacelí roztřepené konečky, uhladí vlasy a dodají jim hezký lesk.

Nějakou dobu beru tyto vitaminy z drogerie DM. Jedny jsou určené přímo na zlepšení kvality vlasů a druhé obsahují selen, díky kterému by měly vlasy rychleji růst. Myslím si, že oboje mají na moje vlasy velký vliv. Od té doby co je beru, mi rostou o dost rychleji (zhruba 2,5cm za měsíc) a nelámou se tolik jako dříve.

Tangle Teezer zná asi každý z Vás. Já jsem ho dostala na vánoce a jsem z něj nadšená. Krásně vlasy rozčeše bez toho, aby vlasy trhal. Jiný hřeben už nepoužívám.

Vlasy mám od přírody vlnité a proto jsem se je vždy snažila rovnat. Dříve jsem je žehlila každý den. Postupem času se ale začaly dost ničit a žehličku jsem používala čím dál tím méně. Teď v létě se ji snažím nepoužívat vůbec, protože už tak jsou vlasy dost namáhané z častého koupání v bazénu a od sluníčka. Po tom co jsem je přestala žehlit se kvalita vlasů o dost zlepšila a také se mi přestaly tolik lámat.
Na žehlení jsem používala žehličku na vlasy Rowenta Curl LCD SF4412D4. Má keramické destičky, které by měly být šetrnější k vlasům a měly by se po vyžehlení více lesknout. Destičky mají zaoblené rohy a díky tomu můžete vlasy nejen vyžehlit, ale také vytvořit krásné vlny. Na žehličce si můžete nastavit teplotu na LCD displeji od 130° do 230°.

Po každém umytí se snažím vlasy nechat volně uschnout. Občas je ale vyfénuji fénem Lilian od Ety. Má tři rychlostní stupně a můžete si vybrat mezi teplým a studeným vzduchem. Fén má funkci ionizace, díky čemu zabraňuje elektrizování a krepatění vlasů. K fénu jsem dostala ještě dva nástavce (difuzér a koncentrátor vzduchu), které nijak nevyužívám.

Do komentářů mi můžete napsat jak o vlasy pečujete Vy. :-)

Denisa

7 komentářů:

  1. Díky moc za tenhle článek! Zrovna včera jsem si Selen tabletky také koupila a mám i ty druhé :) Před rokem jsem se nechala ostříhat na mikádo a od té doby dělám vše, aby mi co nejrychleji rostly- už je mám na ramena. O kokosovém oleji přemýšlím, prý je dobrý i na zuby nebo na vaření, ale nevím, jestli by mi nevadila ta vůně. Jinak moc doporučuju šampón od Toni and Guy na poničené vlasy a taky fialový Gliss Kur s hyaluronem, moc mi pomohly, když jsem měla vlasy zničené od žehličky a používám je stále :) Měj se hezky, Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, určitě se na ně někdy v drogerii podívám ;-) Jinak pokud ti vadí vůně kokosu, tak se prodává od stejné značky kokosový olej bez vůně. :-)
      Denisa

      Vymazat
  2. Schauma šampon mám taky, používám ho na světlé konečky;) A kokosák miluju! Jinak máš nádherné vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásné vlasy! A kokosový olej na vlasy teď taky používám :)

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat