2015/02/06

W7 IN THE BUFF

Ahoj všichni,
dnešní recenze bude o paletce, kterou určitě většina z Vás zná. Jde o paletku In the Buff od značky W7, která je inspirována Naked 2 od Urban Decay. Tuto dražší verzi jsem bohužel neměla možnost vyzkoušet, a proto jsem byla ráda, když jsem na Vánoce dostala právě tuto paletku.

Nejen W7 se snažila napodobit Naked 2. Podobnou paletku vytvořily i další značky, mezi které patří například MUA, o které jsem už recenzi na blog psala a můžete si jí přečíst tady - MUA paletka očních stínů Undress Me Too.



Paletku je možné zakoupit na většině českých e-shopů za příznivou cenu, která se většinou pohybuje kolem dvě stě korun. Narozdíl od Naked 2, která je sedmkrát dražší.

Vzhledově jsou si obě dvě paletky podobné. Naked 2 obsahuje navíc zrcátko, které In the Buff nemá. Rozdíl je také ve štětečku, který já ale nepoužívám.


Balení obsahuje celkem dvanáct nude očních stínů od světlé béžové až po tmavě černou. Dá se s nimi vytvořit jak přirozené denní líčení, tak i tmavé večerní líčení.

Většina odstínů je se shimmerem. Pouze tři jsou matné (Buff, Chocolate, Onyx).

Na zadní straně paletky si můžete prohlédnout její složení. Jsou zde vypsané i názvy jednotlivých stínů a gramáž celé paletky, která je 15,6 g.

Konzistence stínů je sušší, kvůli čemu trochu práší a při nanášení na víčko opadávají pod oči. Naopak s pigmentací jsem velice spokojená, i když u matnějších stínů je pigmentace maličko horší.

Pro delší výdrž doporučuji pod stíny použít bázi.






S paletkou jsem velice spokojená a můžu jí jen doporučit. :-)

Znáte i Vy pletku In the Buff? Jaký na ní máte názor? :-)

Denisa

1 komentář:

  1. Tuhle mam take a jsem s ni take moc spokojena.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat