2015/01/08

FAMOUS THE ZEBRA MULTIFUNKČNÍ PALETKA

Krásný den vám všem!
V dnešním článku bych Vám chtěla říct svůj názor na paletku The Zebra od Famous. Od této značky jsem vždy chtěla nějaký produkt vyzkoušet, a proto jsem moc ráda že jsem na Vánoce dostala právě tuto zebří paletku.



Nejdříve začnu balením paletky, které mě na první pohled zaujalo. Má krásný černobílý vzhled se zebřím motivem. Zapínání paletky je na zip.
Uvnitř paletky najdete velké zrcátko, které se vždy hodí. Dále pak tři aplikátory, které jsou úplně k ničemu a nedají se použít - stejně tak jako u většiny paletek.



Teď už k samotným produktům. Paletka obsahuje pudr, bronzer, tři tvářenky a šestnáct očních stínů.
Většina věcí je slušně pigmentovaná, ale bohužel všechny poměrně dost práší. Při líčení si proto musíte dát pozor, aby Vám stíny neopadaly pod oči.
S výdrží produktů nemám problém. Na tváři vydrží skoro celý den.



Pudr a bronzer využiji z celé paletky nejméně. Oba produkty mají oranžový podtón, takže se budou hodit spíše až na léto. Bronzer navíc obsahuje malé třpytky, které na obličeji nevypadají moc přirozeně.
Naopak všechny tři tvářenky mě nadchly. Mají krásné barvy, jsou nádherně pigmentované a stačí je nanést v malém množství. Prostřední odstín George Blush je s lehkým shimmerem. 



Stejně tak jsem spokojená s očními stíny. Většina z nich je dobře pigmentovaná - především ty tmavé a se shimmerem (Star, Glam, Chic, Jet, Smoke, Spark, Burnt), což můžete posoudit samy podle fotky. :-)



Celkově jsem s paletkou spokojená a určitě vyzkouším od této značky další produkty.

A co vy? Znáte kosmetiku Famous nebo jste o ní alespoň slyšeli? :-)

Denisa

Žádné komentáře:

Okomentovat