2014/10/03

ESSENCE PALETKA OČNÍCH STÍNU ALL ABOUT NUDE

Krásný páteční den! 

Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na paletku all about nude z jarní kolekce od Essence. 


Paletka se vyrábí v dalších třech barevných variantách - all about candies (obsahuje jemné pastelové odstíny), all about paradise (výrazné barvy) a all about sunrise (teplé letní barvy).


Já jsem si vybrala tuto variantu, právě pro její univerzální nude odstíny, které se perfektně hodí na běžné denní nošení. Stejně tak se s nimi dá ale vytvořit i výraznější líčení.




V paletce najdete šest nádherných stínů - nejsvětlejší, hodící se pro rozjasnění vnitřního koutku oka a pod obočí, matný růžový, béžový a meruňkový se shimmerem, matný hnědý a poslední tmavě hnědý.


Stíny mají máslovitější konzistenci a vůbec nepráší. Dobře se s nimi pracuje - na oku se hezky roztírají do ztracena. 


Díky jejich snadné aplikaci, se s nimi dokážou nalíčit i úplní začátečníci. :-)





U světlejších stínů (prvního, druhého a čtvrtého) je pigmentace slabší. Ostatní tři mají pigmentaci o něco lepší. 

Jejich jediné mínus je, že bez báze pod oční stíny na oku vydrží jen pár hodin.
 

Samotné balení se mi také líbí. Je jednoduché, malé a bytelné, vejde se do kabelky a skvěle se hodí i na cesty.



Gramáž paletky je 8,5 g a její cena se pohybuje kolem 100 Kč.


Na závěr poslední fotka pro ty, které by zajímalo složení:




Myslím si, že se Essence paletka povedla a můžu jí doporučit všem z Vás, které hledají krásnou paletku se slušnou pigmentací a za super cenu. :-)

Denisa

1 komentář:

  1. Barvy vypadají moc pěkně, škoda že mi essence většinou nedrží ani s bází.

    OdpovědětVymazat